Ringsted Skytteforening

Fugleskydning 2013

Fugleskydning 2013 blev afholdt d. 16. november, og det skulle vise sig at blive rekordernes år!

Foreningen havde sædvanligvis sørget for, at der var mulighed for at skyde faldmåldsskydning med luftvåben, og det var da også et mega hit blandt foreningen unge skytter. Ringsted skytteforening har i år, fået sponsoreret 2 stk. lasergeværer, af Ringsted Kommune, og de skulle selvfølgelig også prøves af.

Flere af foreningen medlemmer, havde sørget for at der var rigeligt med hjemmebagte kager, vi takker for alle de lækre kager!

Der blev også sat flere rekorder ved årets fugleskydning, ikke mindre end 161 festskiver blev der skudt, hvilket er 71 mere end sidste år. Også til fællesspisningen var der flere i år der havde valgt at deltage, hele 48 personer deltog i spisningen på Ferdinands Bøfhus i Ringsted.

Vinderen blev, Mads Jespersen, der efter 822 skud kunne kalde sig for fuglekonge anno 2013. Stort tillykke til Mads.

Vinderne ved fugleskydningen blev:

Venstre ydervinge: Michael Christiansen

Venstre indervinge: Michael Brus Jensen

Højre ydervinge: Simone Skov

Højre indervinge: Joanna Andersen

Venstre klo: Karina Andersen

Højre klo: Hanne Hansen

Halen: Michael Brus Jensen

Næbbet: Helle Stubberup

Kronen: Milia Wagner

Brystpladen og fuglekonge: Mads Jespersen
Ringsted Skytteforening | CVR: 29 56 94 52 | Tværalle 8, 4100 Ringsted  | Tlf.: 57616070