Fugleskydning 2014

Fugleskydning 2014 blev afholdt d. 15. november, og det skulle vise sig at blive rekordernes år!

I år havde Lis Jespersen været kreativ, hun havde indkøbt pakker som hun alle havde pakket ind, så ingen kunne se hvad gevinsterne var på for sjov skiverne. Pakkerne blev en stor succes, der da der blev skudt 189 stk. for sjovskiver, med præmier hver time.

Flere af foreningen medlemmer, havde sørget for at der var rigeligt med hjemmebagte kager, vi takker for alle de lækre kager!

Fællesspisningen var der 40 personer deltog i spisningen på Cafe Olympus  i Ringsted Hallen, hvor der blev spist julebuffet i hyggelige omgiverlser.

Vinderen blev, Gorm Andersen, der efter 887 skud kunne kalde sig for fuglekonge anno 2014. Stort tillykke til Gorm

Vinderne ved fugleskydningen blev:

Venstre ydervinge: Freia Bech

Venstre indervinge: Simone Skov