Velux Sport Event 2014

I forbindelse med Broløbet Storebælt 2014, afholdte Velux en ekslusiv firmadag for 1000 VELUX medarbejdere. De har som de siger næsten lejet hele Korsør by.

For medarbejdere der ikke skulle løbe halvmaraton over Storebæltsbroen, havde medarbejderne kunne vælge imellem 10 pakker med aktiviteter. Hvor Ringsted Skytteforening kunne tilbyde 10 meter faldmål med luftriftler.

Skytteforeningen stillede med 20 frivillige, som alle bidrog til at dagen blev en stor succes. De flotte baner var blevet bygget til formålet, og med frivillige arbejdskraft blev de sat op og pillet ned på ingen tid. Trods regn i løbet af dagen, var foreningen forberedt på dette, humøret var højt inde i de opstillede pavillioner.