Fugleskydning 2012

Fugleskydningen 2012 blev afholdt lørdag d. 17 november i foreningens lokale under unionshallen.

I år havde en masse nye skytter valgt at prøve kræfter med fugleskydningen og det skulle også vise sig at det var en debutant der løb af med sejeren.
Bestyrelsen havde arrangeret ´sjov skydning´ på festskiver, hvor der hver hele time blev fundet én vinder. Dette skulle vise sig at blive et kæmpe hit i det der blev solgt mere end 90 festskiver fordelt på godt 30 deltagerer.
Udover sjov skydningen var der selvfølgelig også faldmål på luftpistol og luftriffel, hvor afstanden var 10 meter.

Årets vinder skulle findes blandt foreningens yngste skytter. Her blev det nemlig den kun 6 årig Elmer Wagner der løb af med titlen som årets fuglekonge 2012. Det var et par glade og stolte forældre der senere kunne fejre Elmer på Lins´ resturant i Ringsted.
Vinderne ved fugleskydningen 2012 blev:

Venstre ydervinge: Peter Stubberup

Venstre indervinge: Lis Jespersen