Ringsted Skytteforening

Diverse

YouTube film vedr. pistol og riffel fra DanskeSkytter tryk her

Pistol

Riffel

Find skydebanen
www.sjuut.dk er en lille hjemmeside, hvor adressen samt koordinaterne til næsten alle skydebaner er indtastet. På den måde kan du altid finde den skydebane, som du skal hen til.

Dette er udviklet af DDS, og er stort set direkte online forbundet med SOK databasen. Stævner kan kun oprettes af autoriserede personer, og typisk er her kun meget store stævner og kurser. Foruden et skyttenummer, så skal skytten også være klassificeret på de enkelte discipliner, for at blive tilmeldt herigennem, og er man ikke det, så skal KAP personen i amtet kontaktes.

Alle kan oprette stævner her. Dette hænger meget sammen med stævneprogrammet og ikke direkte SOK. Skytter og klasser er en kopi af SOK-data, så nye skytter kan altså ikke få tildelt et skyttenummer af KAP personen, og så tilmelde sig et allerede eksisterende stævne.

Dette er et link til DDS’s hjemmeside, hvor man via skyttenummeret kan se alle de resultater, der er registreret i SOK og ved hvilket stævne resultatet er opnået.

Her kan man via sit skyttenummer også se sine resultater, men som en grafisk grafiske opstilling sammenholdt med gennemsnit. Det er desuden muligt at se hvordan man ligger på ranglisterne i forhold til andre i amtet og i foreningen.

Ringsted Skytteforening | CVR: 29 56 94 52 | Tværalle 8, 4100 Ringsted  | Tlf.: 57616070