Velux Sport Event 2011

I forbindelse med Broløbet Storebælt 2011, afholdte Velux en ekslusiv firmadag kun for VELUX medarbejdere. De har som de siger næsten lejet hele Korsør by.

For medarbejdere der ikke skulle løbe halvmaraton over Storebæltsbroen, havde medarbejderne kunne vælge imellem 10 pakker med aktiviteter. Hvor Ringsted Skytteforening kunne tilbyde 10 meter faldmål med luftriftler i pakke nr. 6, hvor petanque og GPS race også var med.

Skytteforeningen stillede med 26 frivillige, som alle bidrog til at dagen blev en stor succes. De flotte baner var blevet bygget til formålet, og med frivillige arbejdskraft blev de sat op og pillet ned på ingen tid. Trods regn sidst på dagen, var foreningen forberedt på dette, humøret var højt inde i de opstillede pavillioner, samt i alt det medbragte regntøj. De 26 frivillige var da også en stor hjælp som parkeringsvagter, posepakkere samt rute visere på vejene.

Du kan læse mere på Velux's egen hjemmeside, og se flere flotte billeder.